Todas las opiniones de Nina

  • Review sobre: MediaMarkt

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    La peor tienda de España para comprar electrodomesticos

    Compramos una nevera y nos la entregaron en pésimo estado (la puerta no cierra, presenta grietas en el plástico del interior y golpes evidentes en la parte frontal).Como solicitamos que retiraran la antigua, nos quedamos sin nevera durante más de una semana.
    Durante más de siete días, hemos estado en contacto con el servicio de atención al cliente, llamando cuatro veces al día. Aunque nos confirmaron la entrega de la nueva nevera, esta no llega. Así que nos encontramos en la desesperante situación de estar sin nevera y sin una solución a la vista.
    Estamos indignados y la única opción que nos queda es cancelar el pedido e ir a comprar a otro establecimiento. Sin embargo, nadie nos reembolsará los productos perdidos ni compensará esa semana de auténtico horror sin nevera.


  • Review sobre: Museo De Cera Madrid

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    Avoid if you want a quality care provider

    I am very glad that social care have changed our mum's care. We have had nothing but problems with this company for the last 6 months since mum suffered a stroke. The main issues: Carers spending less than 50% of the allocated time with mum. Mum not given enough time to use commode and then wetting herself between calls. Mum not being encouraged to eat or drink. Mum not being given any food after lunch call for the remainder of the day. Medication including inhalers not being administered properly resulting in mum being admitted to hospital for a week as a result. Physical injury from one member of the team - we never received the outcome of the Safeguarding investigation despite repeatedly asking for it. Mum's hair hasn't been washed once by the care team in 6 months. Failing to dress mum in clean clothes. Failure of management to adequately address or solve issues with their team. Positives: Some really lovely carers who did take a genuine interest in mum's care. Overall I am glad we are with a new company, I wouldn't recommend Mediline, the managers were awful - rude and unhelpful and unable to do their job with any semblance of effectiveness. We only began to get the correct amount of call time, and therefore care for mum, when we reported them to SDDC and began to monitor call times ourselves. It's been exhausting and detracted from the quality time we have left with our mum. All the company want is £££s they have no interest in providing care.


  • Review sobre: Polaroid

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    Tausende Euro Verlust

    Wir haben über unsere Firma mehrfach bei Polaroid eingekauft und haben nach mehrfachen Kontaktaufnahmen leider nie eine richtige Rechnung erhalten. Da die Rechnungen als Privat-Kauf geschrieben wurden und nicht als Firmen-Kauf, fehlte jedes mal die deutsche Umsatzsteuer-ID von Polaroid. Aus diesem Grund können wir unsere Buchhaltung nicht richtig machen und können die Mehrwertsteuer in Höhe von mehreren tausenden Euro nicht zurück holen. Danke dafür! Wir hoffen immer noch darauf richtige Rechnungen zu erhalten. Eine von mehreren Bestellnr.: 4674947055785


  • Review sobre: Cheerz

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    Muy buena calidad y precio

    Muy buena calidad y precio, Entrega rapida. Lo recomiendo ampliamente.


  • Review sobre: Puma

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    Las zapatillas Mayze classic mujer…

    Las zapatillas Mayze classic mujer hacen mucho daño en el talón de Aquiles, te salen ampollas porque roza mucho, da igual si es la primera o la décima vez que lo usas, no lo recomiendo y además son muy caras.


  • Review sobre: HBX

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    The delivery and email reply was fast…

    The delivery and email reply was fast but that's about it. One of the item was on sale only 3 days after my purchase therefore I ask for a price match. The way they do price match is done unfairly comparing to other online retailers I've shopped from. Its not price matched on the item but rather on the whole purchase?! And also when I made my purchase I chose to display in my currency but the difference to what I paid in the end is USD$80 which is huge. Would never purchase from this company again due to the whole bad process and experience.


  • Review sobre: YFood

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    Los productos son buenos pero tengo que…

    Los productos son buenos pero tengo que dejar de pedirlos porque la empresa de envíos no me lo deja en el domicilio. Siempre los lleva a un meet point. Decepcionada.