Todas las opiniones de Kevin

  • Review sobre: Gaddin

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    la facilidad de las encuestas es muy buena

    la facilidad de las encuestas es muy comoda y el tiempo que toma realizarlas tambien es esplendido


  • Review sobre: Snapmaker

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    350T

    I've had my snapmaker 350T for a few years. Over build is solid, I had made several mods to further improve how it functioned and it seems that snapmaker seen alot of us doing this ans made thier own addons to resolve issues.


  • Review sobre: Cdate

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    Missverständnis

    mir wurden 359€ abgebucht dass kann nicht sein. Kündigen kann ich des Abo auch nicht ich bitte um eine Kündigung und um die Rückerstattung. Sonst muss ich rechtliche Wege gehen. Falls alles wieder in Ordnung ist kann ich auch gerne mit der Bewertung hoch gehen da es sich ja vllt nur um ein Missverständnis gehandelt hat. Ps habe mein Geld erhalten ziemlich schnell sogar


  • Review sobre: Oliver Bonas

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    Poor service and excuses

    Ordered an item as a gift on 8 Dec and requested this to be sent to local collection point. Received an email on 18 Dec advising courier had returned item but no explanation why and no attempt to find out why. I was given the option of a refund or to have the item resent. I requested the item to be resent and received an email advising this would happen. Having had no further updates I contacted Oliver Bonas on 23 Decto confirm when I could expect to receive the item I had paid for 15 days previously. I then received a response to advise that the courier had reported the item had been damaged in transit. Unsure when this damage was discovered or when (or even if) Oliver Bonas had intended to advise me of this. I feel if I hadn't contacted to check progress of delivery I would not have received an update. I again requested that the item was resent. In response to this I received a further confusing email from which I am unclear whether the item is being sent out or a refund is being processed. I received a £5 voucher, as I am unlikely to shop with Oliver Bonas again this is likely to remain unused. Each communication comes from a different named staff member so there is no continuity and it feels there is no ownership. Everything appears to blamed on the courier service, however the order was made with Oliver Bonas not the courier service and my experience would not inspire me to shop here again


  • Review sobre: Amedia Social

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    Suscriptores de YouTube

    Muy satisfecho por mis compras en Youtube y mas cuando son los suscriptores ya que llegan al instante y es 100% recomendable comprar en la pagina.


  • Review sobre: Gamivo

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    me estafan e intentan estafar al siguiente.

    compré hace 4 dias una clave para windows 10 y al instalar windows me dice que la clave ya ha sido utilizada en otro dispositivo, me pongo en contacto con ellos y me piden unas imagenes del error, luego de enviarselas me dan dos opciones para ingresar el codigo de las cuales ninguna me funciona. les vuelvo a comunicar que no me funciona y me ofrecen que les envie unas imagenes mostrando que la clave no ha sido utilizada (cosa imposible porque ya les he enviado imagenes donde la he utilizada y me pone que es ya ha sido utilizada antes de utilizarla yo), devolverles la clave para que la vuelvan a vender y si cuando la vendan el nuevo comprador no les dice que la clave ya ha sido utilizada me devolveran a mi el dinero. vamos, una estafa en toda regla. Basicamente quieren recuperar la llave para volverla a vender aun habiendoles mostrado el mensaje que pone que ya ha sido utilizada. una verguenza


  • Review sobre: Tenorshare

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    iAnygo

    Herramienta súper útil para jugadores de Pokémon go y juegos similares, ya que es fácil de utilizar e intuitiva la cual dentro de la misma aplicación tiene multifuncional que se pueden acoplar a tus necesidades.

    Lo recomido ampliamente, ya que además de confiable, no tienes que instalar nada raro en tu dispositivo móvil y eso te da mayor confiabilidad en el producto.


  • Review sobre: Global Relax

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    Foot and leg massager too harsh on feet…

    Foot and leg massager too harsh on feet and sent back under purchase guarantee, they did not fully refund and still owe me money. Despite two emails I’m still owed money!


  • Review sobre: Kiwi

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    Billetes Mallorca-Madrid

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    Kiwi.com

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    Kevin Lucas
    0 opiniones
    ES
    Valorada con 1 estrellas sobre 5
    De vergüenza
    De vergüenza. Viaje Mallorca a Madrid, 15 de agosto de 2023. Vuelo de Vueling operado por Iberia Express. Al ir a hacer el check-in en el aeropuerto (porque online no pudimos hacerlo en ningún momento) nos dice Iberia Express que necesitamos los números de billete electrónico, dato que no nos proporciona Kiwi en ningún momento. Sus teleoperadores no nos proporcionan solución alguna, ni entienden la diferencia entre número de billete y localizador, tienen problemas para comunicarse fluidamente en castellano y, finalmente, dicen que no nos pueden devolver el dinero (tras tenernos casi una hora al teléfono en sucesivas llamadas). Nos quedamos sin volar (mi pareja y yo, así como otros tantos pasajeros). No sabemos si ha habido un error de comunicación entre aerolínea y Kiwi o si nos han timado de forma cutre y rastrera, pero el caso es que Kiwi se ha lavado las manos (y el dinero se lo ha llevado). Vamos a denunciar vía AESA porque Kiwi nos ha cobrado por un servicio que no nos ha prestado. Lo barato sale caro. No recomendamos en absoluto usar sus servicios.

    En los mostradores de Iberia nos comentaron que los problemas con Kiwi son recurrentes.


  • Review sobre: Tenorshare

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    4ukey

    excelente atencion


  • Review sobre: Air Malta

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    Warten über 2 Jahren auf die Rückerstattung

    Wir hatte im Mai 2021 ein Flug nach Malta für im Juli 2021 gebucht. Wir haben extra eine Zusatzversicherung abgeschlossen, die bei einer Stornierung den vollen Betrag zurückerstattet wird. Jetzt, 2 Jahre später, warten wir immer noch auf eine Rückerstattung. Wir haben mehrmals mit dem Support geschrieben. Da sagte man uns, dass das Geld unterwegs sei und ende Woche bei uns eintrifft. Das war vor über 1 Jahr... Danach hiess es, dass sie die Fälle von anfangs August bearbeiten und wir die Flüge jedoch erst ende August gecancelt haben (Man beachte, dass wir die Flüge für Juli gebucht hatten, somit ist eine Stornierung im August ja gar nicht möglich..) Anfangs 2023 konnten wir endlich unsere Bankverbindung an AirMalta mitteilen... jedoch seither ging nichts mehr. Der Kundendienst teilt uns immer mit, dass sie auf eine Bestätigung von der Finanzabteilung warten. Ewiges hin und her, somit nicht zu empfehlen... Stand jetzt (10.07.23) immer noch keine Rückerstattung erhalten und der Kundendienst meldet sich nicht gross. Eine private Fluggesellschaft wäre so längstens Betrieben und Konkurs...


  • Review sobre: Camping and Co

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    Good sites, friendly staff

    Have stayed at many CCC sites including most recently the Bowness site. Site facilities are always of a good standard, very clean and staff are always very friendly My only personal gripe that looses a star is the push button showers. Such a nuisance.


  • Review sobre: Tenorshare

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    4mekey

    ES UN SOFTWARE MUY BUENO


  • Review sobre: kia

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    in queue for 6 months; NO information available on 2023 models

    I've been in queue for 6 months to get 2022 Telluride. Now they've changed over to 2023 model being shipped. I have to update my order with the dealer. I red rumors about new color combinations and price add-one. There is NO information on Kia web site. There is no "BUILD" information that answers many of these questions about options and price. There is no brochure available for 2023 Telluride. I spent hours searching their web site and Google to get this CRITICAL information. Decided to call Kia. I was on hold for 45+ minutes. The csr asked 6 questions about me and the other 8 about the car she noted and said she'll get the answers. After another 15 mt wait, i was back in the queue! After another 15 mts a CSR answered. She was more interested in recording my information about the call, than answering my questions about the product! She could not answer a single question about 2023 Telluride. Finally she too hung up. With the queue so long for a popular car, everyone at KIA has become arrogant. MArketing does not put our critical product information. CSR does not answer calls, have CSRs who are ignorant, unhelpful, arrogant, and rude. Is this a way to sell a 50,000 $ car?!! Shame on Kia management and marketing. KIa's arrogance is unbelievable! I will remember this. I'm almost inclined to hell with Kia and go to Hyundai or other car manufacturer.


  • Review sobre: Motocard

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    Ropa

    Despues de varios pedidos a esta gente, solicito un cambio de talla, me recogen el pantalon y al tiempo cuando vuelvo a consultar dicen que no les ha lelgado nada y no me pueden enviar la talla que he solicitado. Me han mamado 80€ por su cara bonita.


  • Review sobre: Blue Nile

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    Loved going into the showroom and…

    Loved going into the showroom and having someone help us pick and choose wedding bands, then add things to our cart so we could review it together at home. Felt no pressure and ended up purchasing with no regrets


  • Review sobre: zapo

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    Customer service is excellent

    I ordered shoes a size too big. I realized they were too big when they came. I called zappas and they picked up within 5 seconds. What followed was the most incredible customer service I have experienced. They answered many questions of mine and set up the simplest exchange process. They even ordered the new ones for me with a gift card so I didn’t have too much credit card activity. The woman on the line was very friendly. Best customer service ever!


  • Review sobre: Morris 4x4 Center

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    I would give negative stars if it was…

    I would give negative stars if it was an option. I ordered a brake line kit and one was too short 2 were too long and 1 was bent the wrong direction. I received nothing except "sorry for your troubles with your order."I also ordered a body mounting kit at the same time back in December and the delivery date has now officially been pushed back a 3rd time till late may. I told them to cancel my order and refund my money and they told me that they had to get authorization from the manufacturer before they could refund my money. I didn't pay the manufacturer I paid them so why should I wait. And at this point I still don't know if I'm getting a refund. They never had this part in stock and still don't but if you get on their website it still says the part will ship in a couple of days. customer service was a joke and just kept telling me the same lame excuses over and over again. I will never order from them again and I will advise nobody ever order from this joke of a company.


  • Review sobre: Adagio Teas

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    Adagio Teas

    Adagio is a great website for tea that has an unbelievable shipping time, fair prices, a good rewards system, and unbelievable service, should you need it. My go-to spot for my everyday tea needs


  • Review sobre: Orvis

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    I have a rod Orvis Clearwater Spey rod…

    I have a rod Orvis Clearwater Spey rod and the tip broke two eyelets down. I mailed it in and they are telling me that this repair will take anywhere from 4-7 WEEKS. That’s absolutely insane. I guess I have to find a new Spey/Switch rod ASAP with a good warranty and repair service.


  • Review sobre: champs sports

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    Champs Sports online is the worst place…

    Champs Sports online is the worst place to buy any merchandise. I purchased two shoes which one of them was out of stock but it still allowed me to buy it. Then email me telling me they canceled it with no clear explanation. Then I never received a tracking number. The other pair just showed up. Then I tried one more time to purchase some shoes that was coming out. Stayed on their website for 11 hrs to get to 1 min left and they closed the website down and gave me hang tight We'll get you in shortly smdh. Champs you really need to re-do your online stores because now i don't want to support you nor your stores


  • Review sobre: Premium Perfumes

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    DE CASTELLON A BARCELONA ONCE DIAS PARA LLEGAR

    Despues de once dias de haber solicitado y pagado mi pedido en los cuales he realizado multiples llamadas y enviado varios correos intentando averiguar como estaba mi pedido....cuando estaba preparando los papeles para cursar la denuncia... me acaba de llegar el pedido!! Si no tienen infraestructuras para gestionar este tipo de ventas, que no se dediquen a ello. Sólo de pensar en la angustia que he pasado estos once dias no tiene precio!! No lo recomiendo.

    Hola!! Yo también soy de BCN y ayer con las prisas compré un producto y ahora estoy flipando con todos los comentarios!!!! :( Llegaste a comunicarte con ellos?

    Hola!! Yo también soy de BCN y ayer con las prisas compré un producto y ahora estoy flipando con todos los comentarios!!!! :( Llegaste a comunicarte con ellos?

    Hola!! Yo también soy de BCN y ayer con las prisas compré un producto y ahora estoy flipando con todos los comentarios!!!! :( Llegaste a comunicarte con ellos?

    Estafa, compré y no envían, no responden al telf ni al emaIl, son unos ESTAFADORES!!!


  • Review sobre: Shipito

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    De momento no tengo queja de sus…

    De momento no tengo queja de sus servicios, esperemos sigamos haciendo negocios